Post by ulananhisur on Feb 17, 2022 18:00:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig med poeng ▞▞▞
▞▞▞ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop 2022 version ▞▞▞
Utrolig SPILL! Det holder meg opptatt siden vi sitter fast INNENDØRS! Men jeg elsker grafikken og alt. Og kanskje legg til gratis dress up!
fantastisk, men den ene tingen er at det er på en måte på en måte forferdelig fordi jeg ikke liker antrekkene som du må låse opp, så vær så snill å ikke spill dette spillet noen gang 😥😥😥😥😥😥😠😠😠😠😤 😤😤😤😤.
Jeg er enig med Anushka, hvorfor? Fordi annonsene tar opp mer enn 5 sekunder og du må betale for legen og spaet. Få i det minste spaet og legen til 30 sekunder, for du kan ikke bare kaste bort penger på det.
Jeg liker dette spillet veldig godt, men det er feil i spillet, og gjenstandene er for dyre, men det er fortsatt et morsomt spill. (ps: de fleste apper som jeg laster ned på Play-butikken har førsteklasses valg, men prisene er ikke så høye.) Jeg føler på en måte at jeg kaster bort penger på en app. Hvis dette endres, ville jeg endret vurderingen min.
Dette er et veldig morsomt spill jeg 💜 hvordan det la oss velge en side vær det er ballettsiden eller hiphopsiden Jeg elsker det, og så jeg har prøvd begge sider og favorittsiden min er balletten, men som om jeg liker Goth så jeg bare gjør antrekkene gotiske, men det er et veldig morsomt spill, så når du spiller, sørg for at du lager et flott antrekk og velg flotte antrekk slik at du kan vinne, og ja, det er en ledertavle, så ja, og du vil vite om du vinner stol på meg så jeg absolutt ❤️🧡💛💚💙💜🖤♥️ aka elsker dette spillet prøv det ut tysm....
Fantastisk spill, men for noen klær, sko osv må vi betale, da kan bare vi spille, men jeg vil anbefale deg at du bør spille dette spillet. Jeg elsker det 😍❤️🥰💕😇
Jeg liker dette spillet, men problemet er at det er for mange annonser og vi kan ikke se klærne ordentlig! men hvis vi kan se klærne ordentlig og hvis det ikke var for mange annonser så ville jeg gjerne spilt !!!!!!!!!!!!!!!! Og beklager hvis jeg tar feil angående klærne!!!
telefonen min feilet da jeg fikk dette spillet. har ikke samme idé, ikke spill dette. spillet min alexa gråt da hun fikk spillet. Listen du kan gjøre for barnet ditt er ikke kjøp det hvis en trygg voksen er med deg.
Dette spillet er kult, men en gang før et danseshow gikk jeg på treningsstudio 2 ganger, men motstanderen min vant fordi hun fikk sekken. Dette er ikke rettferdig 😭😭 😭
Kunne ikke engang spille spillet for alle annonsene. Trykk play AD presse dansestil AD presseklær AD presseskjorte AD pressebukser AD presselue AD pressesminke AD trykk øyenskygge AD presse osv osv. Hver eneste ting du trykker på må du se en dum annonse! Jeg fikk spille en danserunde etter å ha sett rundt 20 annonser, og gikk deretter gjennom det samme for å spille en runde til! Så irriterende og ikke verdt det. Avinstallert
Jeg er trist at jeg ikke kan gi engang noen stjerne fordi jeg hatet dette spillet fordi akkurat da jeg lastet det ned, står det at det ikke kan lastes ned, se på dette problemet og fiks det, ellers er det avfall. Ikke last ned det, det vil bare kaste bort Internett og tid.
Det er bra, men mange annonser
Bra spill, men jeg liker ikke de fleste ting er låst:c
Det er et bra spill, men sykehusalternativet er ikke tilgjengelig, så vennligst lås opp legealternativet.
Jeg liker hvordan du kan endre dansen din, og jeg elsker klærne. Jeg setter tre stjerner fordi den femte sangen for hiphop har A-ordet. Men jeg vil fortsette å installere, men vær så snill å endre den sangen. Og legg til noen flere klær. Jeg går tom for vakre stiler for ballett og hip-hop. Jeg kan til og med bli sparket av spillet av mamma hvis dere ikke endrer den sangen, så bytt den.
Stort sett gjorde dette spillet meg litt glad. Jeg brukte den knapt, jeg ville bare brukt den hvis jeg var SUPER lei. Ingen hat, det er bare ikke for meg. Hvis du er syv eller yngre, anbefaler jeg det på det sterkeste.
Bror, den laster ikke engang jeg venter her i 10 minutter og jeg kan ikke engang spille spillet og på nye ting som er lagt til, står det feil rettet ja, jeg skulle ønske jeg kunne gi den en 0-stjerne dette er den verste appen i verden hvis du leser vennligst ikke få appen!!!!!!!!!!!
det er morsomt, men du må betale med det, og søsteren min sier at dette er en god app, jeg er enig, men jeg må kjøpe den
Flott spill og alt, men som mange anmeldelser, må du betale for spaet og legen, noe som er altfor irriterende. Skulle ønske det var et helt gratis spill. Ingen betaling i det hele tatt. 💵
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop عمومی alte
Dette spillet er IKKE veldig bra. Det er så så mange tilføyelser. Det er veldig sakte. Den forteller deg å gjøre ting, men du kan ikke gjøre det fordi den ikke er låst opp.
Det er litt bra, liker det så mye, det er som bare ballett og rockemusikk Databehandling Jeg liker oss begge, så de burde slutte å jobbe, men jeg elsker det, men jeg elsker det
Scary Teacher 3D Penyelakuan mhvm
Jeg liker det, men det har mange annonser. Jeg lærte om dette spillet fordi søsteren min elsker disse spillene. Og du bør definitivt laste ned dette spillet!!!!!!
Det er en sjanse for deg å vinne, også alt koster penger.
Jeg elsker dette spillet, men det er noen problemer... For det første er det MANGE til mange tillegg! Den andre tingen er at da jeg prøvde å komme inn i spillet i går tok det alt for lang tid å laste! Jeg endte opp til lunsj! Og den tredje tingen er GJØR ALT GRATIS! Det er så irriterende når du ser dette kule antrekket at det koster 100,00 eller noe sånt SÅ GJØR ALT GRATIS😭😢😞
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Jednoduché hry nblh
Ummmm jeg slettet nylig dette spillet for 2 dager siden så alt jeg ville si at det er bra, men når du blir vant til det blir det litt kjedelig umm er det noen oppdateringer til dette spillet hvis du vil svare er det ditt valg, så hvis det er noe som endrer seg når jeg går tilbake til denne appen, jeg vil sjekke om det endret seg. Det var ganske bra, men jeg ga en 3 av fem.! Ha en fin dag
Det er så gøy at det er en flott app
Jeg elsker dette spillet fordi jeg har drevet med ballett i 8 år nå
Jeg synes dette spillet er kjempebra!!Men det er én ting jeg ikke liker med det. Det er at du må betale for nesten alt. Du må få VIP for å få alt det gode. Men det jeg liker med dette spillet/appen er at hårstilene er fine, klærne og karakterene. Slik tenker jeg om dette spillet/appen. Jeg håper du likte appinonen min på denne appen, hvis du gjorde det, vennligst si at anmeldelsen min var bra. Andre kloke dount og var meg i det hele tatt.😄😊🙂😄😄😄😄🤔🤔🤔😊😊😊😊😊😊😊😊😁😁😁
Jeg syns den er bra😜
Den ville ikke engang laste, enn si delen når den feiler. Jeg anbefaler ikke dette spillet i det hele tatt, og dette har bare kastet bort tiden min og telefonplassen min. Jeg ga det litt tid fordi det er det du trenger å gjøre noen ganger, men det ville ikke fungere. Så hvis du leser dette IKKE INSALLER DETTE SPILLET!
Verste spillet noensinne!!!!!!! Alle tingene jeg har gjort vakkert innen hiphop og ballett har ikke gjort noe, ingen lys, ingen forskjønnelse, verste dress up har ballett gjort dette. Men likevel er de vinnere!!!!!!! Ikke installer dette spillet. Vennligst sjekk anmeldelsen min. Det er sant.
Jeg elsker det!😗Jeg spiller det hver dag. Jeg liker ikke at du må betale for halvparten av spillet.😐men du kommer til å ha det bra med spillet. så få hjernen din også VINN! Jeg og vennene mine har alle spillet. 🤗🤗🤗
Dette spillet er så kult da jeg var, 2 år gammel jeg drømmer om å bli ballettdanser, men det mest irriterende er legen og spaet, så du kan gjøre stilen i hårklærne og sminken, så jeg liker det bare litt !😅😅
det er et gøy spill ja noen ganger blir du litt sin fordi du ikke kan få noen ting som du mp betale men det er bra
Bra spill! Jeg har lastet ned dette spillet på alle enheter jeg noen gang har hatt, haha. Det er veldig gøy, jeg kan ikke bli lei av det! 😌😝
Jeg vet ikke om det er et bra spill fordi det tar evigheter å laste... Hvis du er utålmodig, ikke bry deg om å laste det ned
OMG!!!!!!!Dette spillet....det er...........FRYKTIG!!!!!!!!Jeg kan ikke engang gå på spaet fordi det koster 9,99!!! !!!!Jeg er 10 og tar ballett og jeg elsker det, men dansekamp, OH MY GOSH!!!!! Jeg har allerede spissskoene mine. Selv må jeg gå på spa noen ganger!!!!Jeg gir dette spillet 1 stjerne.
Jeg har ikke engang spilt spillet ennå, og det tok så lang tid å laste det
Tanzduell: Ballett vs. Hip-Hop Gelegenheitsspiele vjyx
Dette spillet er veldig kult. Jeg gir den tre stjerner. Grunnen til at jeg ikke bor på 5. Er fordi det blir litt kjedelig etter en stund, men fortsatt gøy. Jeg liker å drive med ballett, men jeg liker hip hop til jeg tror jeg skal gi den en uke til og så sletter jeg den, men du kan prøve, men ikke bli skuffet, men fortsatt gøy den første lille stunden 🙄
Lastingen tar mange ganger
Dette er et fantastisk spill, men det er én ting som plager meg med det. Prøver ikke å ha en hatrate, men det er bare for mange annonser. Det plager meg. Jeg har også et spørsmål. Å kjøpe alt er det ekte penger?
Jeg elsker spillet, men jeg er 14 og jeg kan ikke kjøpe alt det så terribull-spillet, jeg vet at jeg ikke kan stave terribull, men lager spill som du ikke trenger å betale for.
Dette spillet er veldig bra, men jeg liker ikke at vi må kjøpe ting som at jeg liker ideen om å se en annonse for å låse opp ting, men betaler beklager, jeg liker ikke at du må betale for noen ting, men jeg spiller det fortsatt
Jeg spilte det før, men da jeg installerte det her kunne jeg komme meg inn. Lastingen tok veldig lang tid og kanskje du kunne fjerne lasten? Jeg antar at jeg vil gi den 5 stjerner.
Alvor...!? Dette spillet er bare en kopi og grafikken...helt bla verdig...dette spillet har nettopp kopiert, det er ikke noe eget, ikke engang karakterene og bakgrunnsdanserne... Skaperne burde skamme seg😡😡😡 Jeg tror ikke engang det fortjener 2 stjerner, men spillet det har kopiert er ganske bra... Så jeg gir det 2 stjerner og er bare overrasket over å se rangeringene...4.2 hva så de andre spillerne i dette .. .!? jeg vet ikke...
Morsom