Post by ulananhisur on Feb 17, 2022 18:03:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Massive Warfare: War of Tanks ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Massive Warfare: War of Tanks IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar oändliga kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Massive Warfare: War of Tanks 2022 version ▞▞▞
Jag skulle definitivt ge 5-stjärnigt till spelet... Men efter att ha spelat ett tag kan jag inte slåss eftersom jag på söksidan på slagfältet återigen omdirigeras till min startsida... det är som för varje 6 försök jag Jag kan spela spelet framgångsrikt... Så fixa det här problemet... så att jag kan säga att det är värt spelet... Tack.
Bra spel men idag (13 januari) går det inte att spela på grund av stopp och kraschar
Jag skulle kunna spela det här i timmar. Jättebra grafik. Det här spelet är utmanande och roligt att spela.
Roligt spel .... när fienderna inte använder snabb eld. Spawning In Bakom dig eller byta lag halvvägs genom en match. Kan du SNÄLLA nerf den snabba elden...en sådan orättvis fördel om du inte har det.
behå
Inget dåligt spel, MEN arenorna är desamma för alla spel. Ingen fantasi att ändra det, vilket gör varje spel exakt likadant.
Bra spel men oöverhoppningsbara annonser är irriterande och spelet kan också vara smidigare.
Superspel, men återigen...de som betalar får alla fördelar. Gör det mer genomförbart för dem som har lite eller inga pengar att spendera. Men ett bra spel överlag!
Allt är bra ... bara minst en gång ge möjlighet att ändra e-post som är bifogad till spelet ... dess begäran från många spelare
Kontinuerlig uppdatering var 5:e dag. Nu kommer den inte att uppdateras och inte heller tillåta mig att använda appen.
så mycket att uppgradera till en tank
än så länge är det här spelet inte dåligt. kontrollerna är lätta, men lite klibbiga. spelet är trevligt och flytande men jag kan se att det kommer att bli en del seriös malning som kommer att behöva hända, om du inte vill betala riktiga pengar.
måste betala för att vara konkurrenskraftig NU eller bara ha tålamod och titta på annonserna
Det är ett fantastiskt krigsspel..
Massive Warfare: War of Tanks Jangovar dsw
Fantastiskt spel ... jag älskar det ... Det bästa i sitt slag som jag har hittat hittills ... bra grafik och effekter .. bra spel med människor från hela världen ... kul överallt!
Ok jag älskar spelet, jag har till och med hänvisat mina vänner till det men det släpar ibland på min 1gb ram-telefon
Kvalitativt krigsspel... Lätt att komma in i och gå att hävda sig väldigt bra som gratis spelare om intresse för den här typen av spel... Roligt med två st 48h allians war i veckan Nya svenska spelare som är intresserade av spelet är mycket välkomna att delta i den SVENSKA ALLIANSEN som jag krigar med ★SWED★ELITE★ sök på swed i sökalliansen så hittar du oss
Målsökningsmisslarna som bokstavligen är designade för att träffa missar på ett magiskt sätt när fienden är ute i det fria, fungerar likadant för stridsvagnar och svävare också, bokstavligen rör jag mig en tum och nu försvinner mitt skott och gör orättvisa strider, matchamking-systemet ger mig hela tiden nivå 4-fordon när jag är nivå 2, totalt roligt spel Uppdatering: jag fortsätter slåss mot människor som kan gå en miljard miles per timme, 3 stjärnor nu
Det finns bara 7 kartor att spela på så det blir snabbt tråkigt. Det finns också en väldigt irriterande bugg där du spawnar på fiendens sida av kartan i början av matchen, så du blir förstörd väldigt snabbt där.
Det är bara en massa kul. Samma betyg som spelet verkar ta bort allt du uppnår och ibland tar det upp till en vecka att få tillbaka dem. men det är väldigt roligt ändå. Fortfarande mycket roligt att ha problem med att ladda ner uppdateringar.
Ibland avslutas spelet automatiskt. Även om jag har satt den på lägsta inställningen.
Detta är ett bra spel med bra grafik men nackdelen med detta spel är att det inte finns några uppdrag. Den skulle få 5 stjärnor om skaparna lade till uppdrag och inte bara strider.
Sammantaget är Massive Warfare ett väldigt roligt spel. Jag tycker om att spela det då och då. Fordonen i det här spelet är helt fantastiska! Grafiken är bra. Slut på grafik, gameplay? Tillräckligt bra. Massive Warfare är ett fantastiskt skjutspel med 3 klasser. Dessa klasser är land, hav och luft. Jag gillar hur varje klass inte har en fördel framför en annan. Visst kan du flyga över nästan vad som helst som en helikopter, men kraften och hållbarheten hos en tank kan stoppa dig. Massive Warfare är bra
Spelet är ett slöseri med tid och pengar bryr sig inte ens om att titta. Gör ett klagomål, prata med tec-teamet och svara sedan inte. Du köper din målarpansar 75% pansar =120 guldtackor, 1 skott och din tank sprängs, du köper eldhastighetsfordon utan eldhastighetsskjutning snabbare. Bara pengar som tar ett företag.
Din senaste buggfix gjorde avtryckaren så känslig för beröring att om minsta rörelse vid zoomning finns missar du målet även när medaljong till mål är väldigt irriterande men fortfarande ett fantastiskt spel
Jag gillar verkligen det här spelet men problemet är att mina vänner inte kan spela antingen det säger att det har gått ut eller inte kan gå med alls. Av denna anledning ger jag den tre stjärnor. När jag gör solomatcher står jag under en annan spelares namn istället för mitt eget skärmnamn, vilket är irriterande. Vänligen fixa det där vänner kan spela tillsammans utan problem. Att fortfarande inte tillåta vänner att gå med säger alltid att det tog slut. Kan inte leka med vänner och de som är med i grejen timeout. Vänligen fixa det så att vi kan spela med vänner.
Uppgraderingar kan göras på kortare tider, så det längtar efter en enda uppgradering
Det här är ett roligt spel och jag tycker om att spela det men det kommer att bryta ditt bankkonto om du vill vara konkurrenskraftig. Det borde vara ett bättre sätt att samla guld förutom att vinna 2-4 pjäser genom att nå vissa mål om du förlorar 2-3 pjäser när du blir dödad. Det finns ett dollarbelopp för allt, så håll koll på din budget. Och dessa supertankar borde matcha med lika eller större än konkurrensen. Har nästan glömt bort att sajten kraschade på sistone också. Du är bra vinstmässigt antar jag.
något svårt 2 stear men bland de bästa spelet om du frågar mig
kontrollerar lite klumpig men bra spel
Det är ett ok spel anständig grafik.. skulle vilja se bättre detaljer.
utmärkt spel, mycket utmanande, grafiken är helt enkelt otrolig, älskar de olika alternativen du har i strid, framför allt finns det inga avbrott vad som helst om du inte letar efter guld eller bränsle om det behövs. bra spel killar, du älskar det och är väldigt beroendeframkallande, svårt att lägga bort spelet.
Massive War: Танки и Вертолеты მძაფრსიუჟეტიანი fmwt
Jag älskar det här spelet, men efter den här nya uppdateringen så många sugande annonser
jag älskar det helt enkelt bättre än krigsstridsvagnar.. håll det bara vänligt för människor och ge fler priser..och du har ett spel..
Block Puzzle Puzzel slx
Många sätt att försöka få dig att spendera $... men om du inte har något emot att vänta på uppgraderingar eller titta på den udda videon... är det gratis att spela. Rörelse är lite fånigt... fritt utseende istället för tur... annars är spelandet kul
Mycket bra spel, men tyvärr för mycket annonser, även innehållet i annonserna är för sexuella ändamål och inte riktiga annonser för detta spel eller andra spel också!
Ett extremt välgjort spel. Jag brukade spela World Of Tanks på min bärbara dator och köpte nyligen en Chromebook. Det här spelet kliar perfekt i tankstriden när jag spelar på min Chromebook. Konstdesign är bra, spelmekanik är fantastisk. Väldigt Nöjd. Mycket respekt till dev-teamet.
Fordonsuppgradering tar mycket tid och mycket pengar.
vad hände med det här spelet jag förlorade allt och nu börjar det från nivå 1 varför? hhhhh
Så när kommer du till xbox?? World of tanks är det enda spelet där, de har ingen konkurrens och för att vara ärlig behöver vi more-spel att välja mellan. Med vänlig hälsning Roger
Fantastiskt spel, kontrollerna är enkla och det är roligt att spela mot andra spelare.
Massive Warfare: War of Tanks ஆக்ஷன் mam
Det här spelet är ganska roligt, fick många dödsfall med små dödsfall på lvl 14. Nyligen inser jag att något var konstigt, spelarna jag möter är inte spelare alls, de är alla bots lol. Hur vet jag? Jag använde peekaboo taktik. En riktig spelare kommer inte att ge tillbaka eld på en bråkdels sekund när deras pistoltorn är vänd mot motsatt riktning. Jag gräver lite djupare genom att titta på min stridshistorik, se och se... Full av bots utan profil när jag klickar på deras namn. Jag är en krigsmaskinveterinär, min metod att förstöra andra stridsvagnar på högre nivå är min starka sida. Jag hoppas att det här spelet lägger till fler riktiga spelare för att göra spelet mer spännande. Avinstallerar
Den är bra
Jag gav det ett riktigt bra FÖRSÖK, men direkt från början tyckte jag att det här spelet var väldigt dålig kvalitet. Inte bara grafiken behöver en enorm UPPGRADERING, och även actionmässigt, det är riktigt dåligt 😣 omladdningen tar en evighet och det är ett väldigt långsamt spel även om jag stannade kvar och väntade tills jag hade bättre tankar och dessutom helt uograderad. Jag ångrar ärligt talat verkligen att jag har investerat så mycket tid att bara behöva avinstallera det. Prova det själv och var din egen domare. Men jag är säker på att du håller med mig 👎
bra spel, kan bara inte få min ps4-kontr. att koppla upp tho. annat än det, fantastiskt spel älskar det...
Jag är 60 år gammal med fast inkomst så jag har inte råd att köpa, köpa, köpa, jag älskar det här spelet och spelar i timmar nästan varje dag och är riktigt bra på det men har fortfarande inte en chans att verkligen uppgradera som jag vill, oavsett hur mycket jag dominerar, gillar inte det faktum att det bara finns 7 olika krigszoner, men jag gillar verkligen det här spelet bara för repetitivt om du inte har råd att köpa
För att vara säker på att det här är det bästa spelet jag någonsin har råkat ut för.. grafiken är överlag bra runt kanske 4-stjärnigt till och även om kontrollern överlag är det normalt men kontrollern är bara joystick-alternativ jag gillar det men det är svårt.. men sanningen varför jag gav din 4 stjärna är för att du inte är rättvis mot mig att spela spel för ungefär en månad sedan bara när jag öppnar lådan får jag bara pengar och även fragmentet utan att ha den riktiga varan.. bara för att slösa bort min nyckel och tid samla för att öppna lådan
Bra spel .fin grafik. Inte alls tråkigt.
Väldigt kul än så länge!! Kontrollen för fordonen kan dock kräva lite justeringar. Och kanske lägga till några permanenta skal som inte använder några booster av något slag eftersom det skulle vara trevligt att anpassa ditt fordon. Gör din enhet varm och äter upp batteriet som eld på bensin. Men förutom det väldigt kul att döda tiden! Rekommenderar mycket!